2009. december 26., szombat

Díííííj!



Orsina ismét meglepett egy díjjal és játék is jár hozzá :) 7 dolgot kell magamról írnom, utána 7 embernek tovább is kell adnom. Nehéz feladat, de megpróbálom összeszedni a gondolataimat.

1. A legfontosabb az életemben a családom, ami egyelőre a férjemből és a kutyámból áll (és persze a szüleim, akiknél jobb szülőket álmodni sem merhetek). Néha nagyon szeretnék már babázni, néha kevésbé, de 2 éven belül szeretnék újabb családtagot (és nem kutyát, mert abból egy is elég) :)

2. Sokáig a második legfontosabb a szakmám volt, papíron okleveles szociológus vagyok. Kezdek kiábrándulni, hiába végeztem jó eredménnyel, sajnos nincs rám szükség, vagy legalábbis én érzem így, mert gyakorlatilag fél éve munka nélkül vagyok.

3. Úgyhogy most a második legfontosabb a pszichológia, ami ha minden jól megy, öt év múlva a hivatásom lesz, és valahogy úgy érzem, hogy ezen a szakon sokkal hasznosabb tudást kapok, mint szociológián (de lehet, ez csak a mostani kiábrándultságom miatt van).

4. Nem mondhatom, hogy a gyöngyözés lenne az első számú hobbim. Imádok olvasni, mostanában vámpíros ponyvaregényeket, de a kedvencem mégis inkább Kurt Vonnegut maradt. Az ő könyvein tudok igazán nevetni, de zokogni is. Ilyen ez.

5. És akkor hogy milyen is vagyok? Akaratos, öntörvényű, nem szeretem a tekintélyt, viszont nem is tudok ellene tiltakozni sajnos. Sokszor vagyok úgymond beszari :) Nagyon tudok gondoskodni, szeretek szeretni és szeretem, ha szeretnek. Szeretek őszinte lenni és szeretem, ha őszinték velem. Nem vagyok rendszerető, nem tudok főzni és nem veszem le a cipőmet, ha belépek a lakásba. Soroljam még?

6. Világmegváltó terveim vannak kamaszkorom óta. Ezt több módon is próbálom a gyakorlatba átültetni. Sokat voltam önkéntes, fogyatékosokkal, menekültekkel, most sajnos még nem találtam meg az újabb helyet, ahol szükség lenne rám, de keresem. Hiszek abban, hogy minden ember békében tudna élni egymás mellett, ha tudnánk kommunikálni és ha egy kicsivel több empátiával és türelemmel lennénk megáldva. Nyitott vagyok a világra, a különböző kultúrákra és bár istenben konkrétan nem hiszek, szeretek megismerni különböző vallásokat, megérteni mások hitét. Erősen vonz a hindu vallás és annak a különböző fajtái, nagyon sok elvüket érzem magaménak.

7. Ami még nagyon fontos az életemben, az a zene. Gyerekkorom óta zongorázom, valamikor énekeltem is kórusban, de sajnos a kamaszkor elmosta az énekesnői terveket (mutálni kezdtem és rászoktam a cigire). A zongorához még mindig szívesen ülök le, viszont válogatós vagyok nagyon. Az olyan zenéket szeretem, ami valahogy más. A férjemmel a jazz a kedvencünk, én inkább a klasszikus vonalat szeretem és az etnojazzt (of korsz az indiai a kedvenc). Kedvenc még a ska, a magyar népzene (főleg a modern kezdeményezések), valamikor punk is voltam és néha visszatér ez a korszak :) (hiába, nincs kedvem megöregedni) És ha már zene, a mostani kedvenc számom Shiina Ringo- La salle de bain.

Hát akkor a hét ember, akinek továbbadom, az Rongyilla, Beus, Éci, Ági, Maya, Adrienn és Petra. Tudom, többen már megkapták közületek, de nincs ötletem se, és titeket ismerlek és szeretek kíváncsiskodni :)

2 megjegyzés:

Maya írta...

Köszi Kriszti!

Orsi írta...

Én meg a válaszokat köszönöm!
Nagyon bírom a szabadszájúságodat és a vidámságodat!