2009. december 19., szombat

Fagyos shy smile és ráadás cukiság

Leesett a hó, gondoltam milyen jó lesz majd fényképezni benne a készülő ajándékokat. Nem jó. Belesüllyed, és baromi hideg van a közelében. Mindenesetre itt egy próba a nagymamámnak készült láncról, az örök kedvenc shy smile medál szultán bogyókkal kiegészítve.


Itt van róla egy közeli. Nem ezt akartam először a nagyinak, hanem karkötőt. De a nagyi szeme már nem a régi, féltem, hogy nem tudja majd bekapcsolni a kis trükkös kapcsot (szerintem csak trükkös kapcsok vannak), másrészt ő nagy shoppingolós, és nem biztos, hogy észrevenné, ha beakadna valahova a tecsóban és jól belehullana a neszkávék közé. Aztán megtalálná valami kevésbé kedves, de hasonlóan shoppingolós nagymami, az biztos örülne neki.... elnézést a szóf.sásért :) Szóval ezért kap a nagyi ilyen láncot, kapocs nélkül, szép ezüstöset.





És ha már hó... tavaly a kutyánk őfelsége utálta, sőt, egy hóember itt a lakótelepen egy hónapon át terrorizálta őt a nézésével, Bogyó meg hát beszari. Ma azonban kiderült, hogy egy év alatt igenis megszerette a nagy hótakarót, én meg gyorsan meg is örökítettem, hátha holnap már megint utálni fogja. Úgyhogy ezzel kicsit off leszek, de nem hagyhatom ki :) Itt éppen a birodalmát szemléli hatalmas átéléssel.




2 megjegyzés:

Ági írta...

Szép shy :) mostanában én is ezt nyomom..már 4et készítettem. egyszerű, de nagy sikere van :) de most már kell a kihívás :D
Bogyónak milyen cuki kis rucija van :)

kirszti írta...

Imádom a shy-t, tényleg egyszerű, de nagyon szép :) Karira kap Bogyó új ruhát anyutól, majd kikerül ide az is :)