2010. január 1., péntek

Egy kis kelet

Szilveszterre készült ez az India medál és Masaro karkötő. A karkötő négyféle körből lett összerakva, mert próbálgattam a színeket, de a végén mind tetszett :)



A kis elefánt fityegők hoznak majd nekem szerencsét az új évben. Legalábbis nagyon számítok az aktív közreműködésükre.




Ezen az utolsó képen már jobban látszik, milyen színes lett a karkötő. Pedig elkapkodtam, egy délelőttöt szántam rá tegnap :) Viszont dícséretet is kaptam, és ez most nagyon kellett (ugye az éveleji számvetés időszaka van... gyűjtöm a pozitív megerősítéseket).



Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek!

4 megjegyzés:

Maya írta...

Hűha, szépek lettek, remélem szerencsét hoznak!!

Orsi írta...

Gyönyörűek lettek!

kirszti írta...

Köszönöm! Most végre én is elégedett vagyok magammal :D

Ababeads írta...

I love it!!