2010. április 19., hétfő

Virágkoszorú

Nem fordult még elő velem, hogy ennyire beleszeressek valamilyen gyöngyös izébe, pláne nem swaris csillivilli csajos dolgokba. Mindennek eljön az ideje... biztos az öregedés az oka. Itt láttam meg először, aztán meg már több helyen is, utána nem találtam mintát, fogalmam sincs, ki találta ki, de én orvul lemásoltam fotóról.
Bárki is az ötletgazda, köszönöm! /I couldn't find the original pattern, but lots of thx for it!


A gyűrű viszont saját ötlet, örülnék, ha lopnátok :) Mondanám, hogy mekkkkkora ötlet már ez, meg hogy milyen fantasztikus, nem mondom (viszont szerintem optikailag vékonyabbnak tűnik tőle az ujjam) :) Még készülőben van fülbevaló és karkötő, de mivel várhatóan egész héten ilyen nyomi sötét lesz és nem fogom tudni úgyse lefotózni, ennyi kis ízelítőt adok az első komolyabb swaris munkámból :)

13 megjegyzés:

E írta...

Nagyon-nagyon szép!!! :) És jó a szöveg ;)

Ági írta...

Jaj..dáh szép :D ééés..lila :) nagggyon tetszik :) én biztos lopizom majd :)

Maya írta...

Juhúúú, de gyönyörűséges, nagyon tetszik!!! A gyűrű pedig tuti jó!!!

Timi írta...

Ez nagyon-nagyon csodálatos!!!!! Gratula!

kirszti írta...

Köszi csajok :D

Hajnal írta...

Én is csak gratulálni tudok,csodaszép :-)És a színei,azokat főleg imádom,egyik kedvencem a lila!!
Nekem is nagyon bejön ez a minta,és én is képről fűztem,szerintem nem volt nehéz,ugye?
A gyűrű jó ötlet!! :-) Ügyes vagy!!

Orsi írta...

Naggggyon szuper lett, csodásak ezek a swarik együtt és a gyűrű is fantasztikus! A szöveg meg oltári...:D :D :D (kivi vagyok ki érti még...:)))))

Anami írta...

Nagyon szép lett! Már én is nézegettem a fszeva blogjában, és nekem is kedvem támadt lemásolni. :-)
Te kétoldalasra csináltad?
A gyűrű is nagyon tuti!

kirszti írta...

Hajnal! Tényleg nagyon egyszerű megfűzni, és egyáltalán nem unalmas :)
Anami, igen, kétoldalasra csináltam én is, fszeva képei nagyon jók, az alapján könnyű volt megcsinálni.

Anna írta...

Nagyon szép lett.

Névtelen írta...

Csodaszép lett!

Ilyet én is már régóta szeretnék:))

ibcsi írta...

Én is nagyon!!!!! büszke vagyok!!!

kirszti írta...

Tökjó anya, hogy megtanultál kommentelni :D én is büszke vagyok rád!!!